Tudok telefonon keresztül rendelni?
Annak érdekében,hogy pontos rendelési adatokat kapjunk, azokat csak írásban, a weboldalon keresztül vagy e-mailben fogadjuk. Telefonos rendelés esetén gyakorta történhet tévedés az adatok felvételekor, például hibás név, vagy kézbesítési cím kerülhet rögzítésre. A leggyorsabban a weboldalon keresztül tudja leadni a rendelését. Amennyiben szüksége van segítségre, használja a rendelési útmutatónkat. Ne féljen, nagyon egyszerű. Ha mégis segítségre lenne szüksége a rendelés leadásával kapcsolatban, írjon nekünk vagy telefonáljon és segítünk az egyes lépésekben. Ezt követően gond nélkül képes lesz önállóan is leadni a rendelését.Megrendelés elektronikus vagy postai úton
Amennyiben lámpáját nem weboldalunkon szeretné megvásárolni, elküldheti megrendelését e-mailben is. Ebben az esetben kérjük tüntesse fel:- a termék részletes leírását, amelyet rendel (például lámpa modullal / modul nélkül, eredeti/kompatibilis stb.),
- választott termék darabszámát,
- vezeték- és keresztnevét,
- cég nevét,
- számlázási adatokat,
- kézbesítési címet,
- a kézbesítés és fizetés módját.
Tanácsadás
- Hogyan tudom megtalálni és megrendelni a megfelelő lámpát
- Az oldalon szereplő fotón a lámpa eltér az enyémtől. Megrendelhetem?
- A weboldalon feltüntetett adatok, mint az ár, illetve a raktárkészlet, naprakészek?
- Mikor kapom meg a lámpát, ha az nincs raktárkészleten?
- Az ÁFÁ-s, vagy az ÁFA nélküli árak vonatkoznak rám? EU-n kívüli szállítás esetében.
- Olyan alkatrészre van szükségem, ami nincs a kínálatban. Mégis hozzájuthatok?
- Hogyan kapom meg a számlát?
Segítünk Önnek a megfelelő lámpa
kiválasztásában
Készséggel válaszolunk kérdéseire

Amanda Bell
ügyfélszolgálat
ügyfélszolgálat
(06) 1 800 1766
(H-P 9-17)
írjon nekünk
(H-P 9-17)
Amennyiben már minden szükséges információval rendelkezik, már csak a helyes lámpát kell kiválasztania
Villámgyors lámpakalauz
Találd meg a lámpát 2 klikkel