Hogyan kapom meg a számlát?
Minden rendeléshez kiállítjuk a számlát, azt a csomagban a megrendelt lámpával együtt kapja meg, vagy e-mailben. Ha nem találja, írjon nekünk és mi utólag elküldjük Önnek e-mailben.Tanácsadás
- Hogyan tudom megtalálni és megrendelni a megfelelő lámpát
- Az oldalon szereplő fotón a lámpa eltér az enyémtől. Megrendelhetem?
- A weboldalon feltüntetett adatok, mint az ár, illetve a raktárkészlet, naprakészek?
- Mikor kapom meg a lámpát, ha az nincs raktárkészleten?
- Az ÁFÁ-s, vagy az ÁFA nélküli árak vonatkoznak rám? EU-n kívüli szállítás esetében.
- Olyan alkatrészre van szükségem, ami nincs a kínálatban. Mégis hozzájuthatok?
- Tudok telefonon keresztül rendelni?
Segítünk Önnek a megfelelő lámpa
kiválasztásában
Készséggel válaszolunk kérdéseire

Amanda Bell
ügyfélszolgálat
ügyfélszolgálat
(06) 1 800 1766
(H-P 9-17)
írjon nekünk
(H-P 9-17)
Amennyiben már minden szükséges információval rendelkezik, már csak a helyes lámpát kell kiválasztania
Villámgyors lámpakalauz
Találd meg a lámpát 2 klikkel