Google értékelések

A Projektoros-Lampa.hu-nél hiszünk az átláthatóságban és az őszinteségben. Ezért gyűjtjük be ügyfeleink értékeléseit a Google Business profil szolgáltatás segítségével. Megkérjük a megrendelést leadó ügyfeleinket, hogy hagyjanak értékelést és osszák meg tapasztalataikat. Nem ellenőrizzük vagy szűrjük az értékeléseinket, mivel szeretnénk termékeink és szolgáltatásaink őszinte bemutatását nyújtani. Az Ön visszajelzései fontosak számunkra, és arra használjuk fel őket, hogy folyamatosan javítsuk szolgáltatásainkat.

4,9 csillag
364 értékelés
Mount aineer
értékelés: 5 / 5
Szuper gyors kiszolgálás. Kíváncsi voltam a szállítási időre, mivel a székhelyük Csehországban van, én pedig Dublinban, de vasárnap este rendeltem, és kedd reggel már kéznél volt az alkatrész, így nagyon elégedett voltam. (fordítás)
Super quick service. I wondered about time to deliver as they were based in Czech and I was in Dublin but I ordered Sunday night and had the part in hand on Tuesday morning so I was very pleased. (eredeti)
Kft. Master Partner
értékelés: 5 / 5
Emmanuel ROSSI
értékelés: 4 / 5
Hétfő este adtam le a rendelést, és a következő szerdán szállították ki. Jó kommunikáció (rendelés visszaigazolása, feladási értesítés nyomon követéssel). Minden jó. De szállítási hiba... Végül a probléma egy idő után megoldódott. Rendeltem egy LMP-H200-at, és kaptam egy LMP-H202-t. 2 inkompatibilis lámpa. A csomagot kísérő szállítólevélben LMP-H202 szerepel. A rendelésem LMP-H200-ra szólt, ezért a kereskedő megváltoztatta a hivatkozást. Reklamáció indult. Ellenőrzés után azt mondták, hogy újra kell küldenem a csomagot. Hogy amint megkaptam, ellenőrizni fogják, és utána intézkednek... Ellenőrizték az e-mail címemet, és azt mondták, hogy 5 percen belül kapok egy e-mailt, amelyben elmagyarázzák a visszaküldési eljárást. Kérdeztem a megrendelt termékkel való ellátottságról. Azt mondták, hogy a terméket először vissza kell küldeni és ellenőrizni kell. Rámutattam, hogy a szállítólevél nem a megrendelt termékre, hanem a leszállított termékre vonatkozik, ezért a hivatkozás megváltoztatása a kereskedő belsőleg történt. Közölték velem, hogy a terméket először vissza kell küldeni az eladónak és át kell vennie. Azért rendeltem meg az LMP-H200-at, mert én használom. Nem akarok egy kereskedő feltételezett jóindulatára hagyatkozni, amikor ő az, aki a problémát okozza. Ezért jeleztem, hogy a megrendelt termék visszaküldése után szeretném, ha a megrendelt árut visszakapnám. A személy, akivel beszéltem, közölte velem, hogy az üzenetben, amelyet kapni fogok, van egy négyzet, amelyet be kell jelölni erre vonatkozóan. FRISSÍTÉS október 7. Másnap kaptam egy telefonhívást. Az előző nap beszélt személy megkérdezi, hogy nem kaptam-e meg az ígért e-mailt. Megerősítettem, hogy igen. Ezután megkérdezte, hogy van-e másik e-mail címem. Megadtam neki egy gmail címet, amit szintén használok. Ezután megkaptam a levelet, amelyben elmagyarázta a visszaküldési eljárást. Elég meglepő, ha egy .fr oldalról rendelsz, hogy Csehországba kell visszaküldened a csomagot, pedig Németországból érkezett... Rámutatok, hogy nem értem, miért nekem kellene fizetnem a postaköltséget, hiszen a hiba nem tőlem származik. Azt mondták, hogy ennek megfelelően jegyezzem be a visszaküldési dokumentumot, és biztosítottak arról, hogy visszatérítik a költségemet. Azt mondták, hogy mivel a visszatérítés nagyobb lesz, mint az eredetileg kifizetett összeg, egy banki adatlapot kell benyújtanom. Október 8-i UPDATE A lámpa visszakerült a 2 dobozában, majd újracsomagolva egy nagyobb dobozba, sok "buborékos" védelemmel. A visszaküldési dokumentumot a kérésnek megfelelően kitöltöttem és ebbe a dobozba helyeztem. Mivel nem volt doboz a visszatérítés kérésére, kitöltöttem az űrlapot. Az űrlapon foglaltaknak megfelelően a csomagot a küldéskor biztosítottam. A csomagot délben adták fel. Hétfőn 11-én többször is felvettem a kapcsolatot az eladóval. Elküldtem a csomag nyomon követési számát, az eredeti lámpa fényképét a VP-től, a címkét a VP hivatkozással és a számla másolatát a lámpa visszaküldéséről. Szerdán, 13-án ellenőriztem a csomag nyomon követését. A következő állt rajta: Az Ön csomagja incidenst szenvedett. Szolgálatunk jelenleg is feldolgozza. Helyszín: Németország. Csütörtökön az incidens még mindig fel volt tüntetve, de a helyszín Lengyelországban volt. Pénteken, 15-én az incidenst már nem jegyezték fel, de a célországban, a Cseh Köztársaságban volt. A csomag átvételét megerősítő e-mail. Október 18., hétfő. Telefonhívás az eladótól, hogy megkaptam-e a visszatérítést. Ellenőriztem: a lámpát és a visszaküldés költségét valóban megtérítették nekem a múlt csütörtöki értéknapon. Így egy idő után minden rendben volt. Köszönöm a Lampes-Projecteur.fr-nek, hogy eladóként betartja kötelezettségeit. (fordítás)
Commande faite dans la nuit du lundi, livrée le mercredi suivant. Bonne communication (confirmation de commande, avis d'expédition avec tracking). C'est bien. Mais erreur de livraison... Finalement, souci résolu au bout d'un certain temps. Je commande un LMP-H200 et je reçois un LMP-H202. 2 lampes incompatibles. Le bon de livraison accompagnant le colis indique LMP-H202. Ma commande porte bien sur un LMP-H200. C’est donc chez le marchand que la référence a été modifiée. Une réclamation est ouverte. Après des vérifications, il m'est indiqué que je dois procéder à la réexpédition du colis. Qu'il sera vérifié une fois reçu et qu'alors on agira... Mon adresse de messagerie est vérifiée, puis il m'est indiqué que je vais recevoir dans les 5 minutes un courriel expliquant la procédure de retour. Je demande ce qu'il en est de la fourniture du produit commandé. Il m'est répondu qu'il faut d'abord que le produit reçu soit retourné et vérifié. Je précise que le bon de livraison ne fait pas référence au produit commandé mais au produit livré et que donc le changement de référence a été fait en interne chez le marchand. Il m'est encore répondu qu'il faut d'abord que le produit soit retourné et réceptionné chez le vendeur. Si j'ai commandé ce LMP-H200, c'est quand-même parce-que j'en ai l'usage. Je ne désire pas dépendre de l'hypothétique bon vouloir d’un marchand alors que c’est lui qui est à l’origine du souci. J'indique donc que je préfère être remboursé de ma commande après retour du produit réceptionné. La personne me répond que dans le message que je vais recevoir il y a une case à cocher pour cela. MISE A JOUR du 7 octobre Le lendemain, je reçois un appel téléphonique. Mon interlocuteur de la veille me demande si je n'ai pas reçu le courriel promis. Je confirme. Il me demande alors si je n'aurais pas une autre adresse électronique. Je lui communique une adresse gmail que j'utilise aussi. Je reçois alors le courrier expliquant les modalités de retour. Il est assez surprenant, en commandant sur un site en ".fr", de devoir procéder à un retour en République Tchèque alors que le colis reçu provenait d'Allemagne... Je fais remarquer que je ne vois pas pourquoi je devrais payer les frais de port puisque l'erreur ne vient pas de moi. On me dit d'annoter le document de retour en conséquence et on m'assure que je serai remboursé. Il m'est précisé que, comme le remboursement sera supérieur à la somme payée initialement, je devrai fournir un RIB. MISE A JOUR du 8 octobre Lampe remise dans ses 2 cartons. puis remballée dans un carton plus grand avec beaucoup de protections "bulle". Document de retour rempli comme demandé mis dans ce carton. Comme il n'y avait pas de case pour demander le remboursement, j'ai complété le formulaire. Conformément à ce qui est stipulé sur ce formulaire, j'ai assuré le colis lors de l'envoi. Colis posté à midi. Lundi 11, plusieurs contacts ont eu lieu avec le vendeur. J'ai transmis le n° de suivi du colis, la photo de la lampe originale du VP, l'étiquette portant la référence du VP et la copie de la facture du renvoi de la lampe. Mercredi 13, j'ai consulté le suivi du colis. Il était indiqué : Votre colis subit un incident. Il est en cours de traitement par nos services. Localisation : Allemagne. Jeudi, l'incident était encore noté mais avec une localisation en Pologne. Le vendredi 15, plus d'incident noté et localisation en République Tchèque, pays de destination. Courriel de confirmation de réception du colis. Lundi 18 octobre. Appel téléphonique du vendeur qui me demande si j'ai bien reçu les remboursements. Je vérifie : J'ai bien été remboursé de la lampe et des frais de retour en date de valeur de jeudi dernier. Donc tout est rentré dans l'ordre, au bout d'un certain temps. Merci à Lampes-Projecteur.fr d'avoir respecté ses engagements de vendeur. (eredeti)
roman obergan
értékelés: 5 / 5
Amanda rendkívül segítőkész volt, hogy kiválassza nekem a lámpámat a legjobb áron, amelyet gyorsan és hatékonyan szállítottak, újra használni fogja a következő lámpát köszönöm (fordítás)
Amanda was extremely helpful sorting out my lamp for me for the best price which was delivered fast and efficiently will use again for next lamp thanks (eredeti)
Proektory Lampy ru
értékelés: 5 / 5
Anselmo Maggioni
értékelés: 4 / 5
Luigi Evangelista
értékelés: 5 / 5
Werner
értékelés: 5 / 5
Konstantin Panasko
értékelés: 5 / 5
Kiváló üzlet és különösen a szolgáltatás, az ügyfélszolgálati személy sokat segített nekem, amikor nem tudtam rájönni, miért nem tudtam fizetni - együtt kerestük és próbáltuk kideríteni, mi volt a probléma - kiderült, hogy nagyon alacsony volt a limitem az online kártyás fizetésekhez, és az ügyfélszolgálati személy nem volt lusta, és az idejét azzal töltötte, hogy közvetlenül a bankomnak találjon utasításokat, hogyan változtathatom meg magam az online bankomban, és minden működött. Ezt nevezem én "ügyfélszolgálatnak". (fordítás)
An excellent store and especially service, the support person helped me a lot when I could not figure out why I could not pay - we searched together and tried to find out what was the problem - it turned out that I had a very low limit for online card payments and the support person was not lazy and spent his time to find instructions directly to my bank how I can change it myself in my online banking and everything worked out. This is what I call a “procustomer service”. (eredeti)
Aisy Informática
értékelés: 5 / 5
Nagyon elégedett a szolgáltatással (fordítás)
Muy contento con el servicio (eredeti)
Toni Viladevall
értékelés: 5 / 5
Didier Antouly
értékelés: 5 / 5
Tökéletes! Köszönjük! (fordítás)
Parfait !! Merci (eredeti)
Vincent Muller
értékelés: 5 / 5
Először egy hibás izzót kaptam, de gyorsan kicserélték, és most tökéletesen működik! Az értékesítés utáni szolgáltatás tökéletes (fordítás)
J'ai d'abord reçu une ampoule avec un défaut, elle a vite été remplacé et fonctionne parfaitement ! Le SAV est parfait (eredeti)
Romar d.o.o. Brezje
értékelés: 5 / 5
Rodrigo Fernandes
értékelés: 5 / 5
Múlt héten rendeltem egy lámpát, de sajnos kiderült, hogy a kivetítőm hibás, ezért felvettem a kapcsolatot a Web Retail-el, hogy visszatérítést kérjek. Pozitívan meglepett, hogy milyen könnyedén foglalkoztak velem, és hogy milyen könnyen visszaküldték, majd később visszatérítették a pénzt. Ezen tapasztalat alapján ajánlom ezt az üzletet, és újra itt fogok vásárolni, amikor csak szükségem lesz projektorlámpára. (fordítás)
Pedi uma lâmpada, na semana passada mais infelizmente descobri que meu projector estava com defeito, contactei Web Retail para solicitar a devolução. Me surpreendeu positivamente a facilidade com que me atenderam e a facilidade de devolução e posteriormente o reembolso. Baseando-me neste experiencia recomendo essa loja e voltarei a comprar aqui sempre que me falte uma lâmpada de projector. (eredeti)
Aristos Spyrides
értékelés: 5 / 5
Vásároljon tőlük, ha problémája van, segítenek Önnek (fordítás)
Buy from them if you have problem they will help you (eredeti)
aristos spyrides
értékelés: 5 / 5
szuper támogatás az ügyfélszolgálattól egy nagy BRAVO (fordítás)
super support form the customer service a big BRAVO (eredeti)
Anna Petterson
értékelés: 5 / 5
SPECIALISTÁK, NAGY VÁLASZTÁS, egyszerű keresési funkció kivetítőmodell szerint, különböző lámpatípusok nagy választékával - sokféle lehetőség - eredeti és generikus lámpák - a teljes lámpaegységet kínálják a házzal együtt vagy az izzót önmagában. (fordítás)
SPECIALISTS, HUGE SELECTION, easy search function by projector model with a large offer of different lamps types – many choices – original and generic lamps – they offer the entire lamp unit with the housing or the bulb by itself (eredeti)
Alexandra Solodovnikova
értékelés: 5 / 5
Professzionális és barátságos bánásmód, nagy választékú áruk részletes leírással és utasításokkal, ajánlom. (fordítás)
Profesionální a vstřícné jednání, velký sortiment zboží s podrobným popisem a instrukcemi, doporučuji (eredeti)
Soňa Medveďová
értékelés: 5 / 5
Mindig jó tapasztalat, csak ajánlani tudom (fordítás)
Always good experience, I can only recommend (eredeti)
Chalkboard Signs
értékelés: 1 / 5
NE VÁSÁROLJON EZEKTŐL AZ EMBEREKTŐL Vettem egy eredeti projektor izzó tőlük keresztül az Egyesült Királyság weboldal Projector-Parts.co.uk az izzó érkezett sérült van egy törött darab üveg belül van, és nem működik, azt tanácsolták, hogy vegyek egy másik, és amint megkapják az izzó vissza a visszatérítést, jól az izzó kerül nekem £ 170 A termék visszaküldése £35-ba került, majd további £47 áfás vámot kellett fizetnem! És akkor ez a fickó csak részben térített vissza nekem! végül 150 fontba került nekem! Egy törött izzóért a legviccesebb rész az, hogy újrakészletezési díjat számoltak fel nekem........ egy törött izzóért! NE VÁSÁROLJON, HACSAK NEM ÉL UGYANABBAN AZ ORSZÁGBAN, MINT ŐK, KÜLÖNBEN AKKOR LESZ JÓL KI A ZSEBÉBŐL, HA A TÉTEL MEGSÉRÜL A SZÁLLÍTÁS SORÁN, AMI ELÉG GYAKRAN ELŐFORDUL, EZÉRT MIÉRT CSAK RÉSZLEGES VISSZATÉRÍTÉST ADNAK! (fordítás)
DO NOT PURCHASE FROM THESE PEOPLE I purchased am original Projector bulb from them via their UK website Projector-Parts.co.uk the bulb arrived damaged it has a broken piece of glass inside it and would not work, i was advised to buy another and once they receive the bulb back the will refund, well the bulb cost me £170 It cost me £35 to return the item, then a further £47 vat customs! And then these guy only part refunded me! it ended up costing me £150! For a broken bulb the funniest part is they charged me a restocking fee........of a broken bulb! DO NOT PURCHASE UNLESS YOU LIVE IN THE SAME COUNTRY AS THEM OTHERWISE YOU WILL BE WELL OUT OF POCKET IF THE ITEM GETS DAMAGED IN TRANSIT WHICH WOULD HAPPEN QUITE OFTEN HENCE WHY THEY ONLY GIVE PART REFUND! (eredeti)
Jaroslav Skalický
értékelés: 5 / 5
A lámpa megvásárlása és az azt követő visszaküldés (kiderült, hogy a kivetítőmmel kapcsolatos probléma nem a lámpában volt) problémamentesen zajlott, a lámpát visszavették, és a pénzt jóváírták a számlán. (fordítás)
Nákup lampy i následné vrácení (zjistil jsem, že problém s mým projektorem není v lampě) proběhlo bez problémů, lampu převzali zpět a peníze přišli na účet (eredeti)
Dmitrij Kurandin
értékelés: 5 / 5
Nagyszerű proctor lámpák, amelyek tartósak (fordítás)
Skvělé lampy do proektoru co vydrží (eredeti)
Petr OLÁH
értékelés: 5 / 5
Mr Cement
értékelés: 5 / 5
Tökéletes együttműködés, gyors szállítás, nagyon kiváló kommunikáció, nagyon ajánlott. Szinte minden raktáron (fordítás)
Perfektni spoluprace, rychla dodavka, velmi nadstandardni komunikace, vrele doporucuji. Skoro vse skladem (eredeti)
Oldal

Amennyiben megtalálta az összes szükséges információt, nincs más hátra, mint kiválasztani az Önnek megfelelő lámpát

Villámgyors lámpakalauz

Találd meg a megfelelő lámpát néhány kattintás segítségével

Projektor lámpák

TV lámpák